2010. szeptember 12., vasárnap

Báder Mária kapcsolata Cserháti Zsuzsával


Cserháti fogadott lánya varázsolt az X-Faktorban

Gyermekeként szerette a tragikus sorsú Cserháti Zsuzsa a tegnapi X-Faktorban feltűnt Báder Máriát. Az érces hangú énekesnő a Borsnak elárulta, Zsuzsával közös volt az életük.

A negyvenegy éves kétgyermekes bárénekesnő, Báder Mária korántsem kezdő, s mint a tegnap esti műsorból kiderült, egykor Keresztes Ildikóval egy énektanárhoz járt. Nem ő az egyetlen magyar énekes sztár, akivel összefonódik az élete: a Bors megtudta ugyanis, hogy Mária különleges kapcsolatban volt Cserháti Zsuzsával.

Cserháti Zsuzsáért annyira rajongott
Fotó: BBF


– Sok évvel ezelőtt történt, amikor én kezdő énekesnőként a fejembe vettem, hogy Cserhátitól fogok tanulni. Bejártam utána az egész országot, hátha valamelyik fellépésén megszólíthatom, végül a Nirvána bárban bemutattak egymásnak minket. Előhozakodtam a kérésemmel, de Zsuzsa hamar lehűtött, azt mondta: ő bizony senkit nem tanít. Bevallom, elkeseredtem, erre azt mondta, menjek fel a színpadra, és énekeljek el két dalt. Megtettem, és ő lehordott mindennek: „Mit gondolsz te magadról, miért szórakozol velem?!” kiabálta. Ledermedtem persze, de így folytatta: „Téged nem is kell tanítani, a zene a véredben van!” Na így kezdődött... – meséli Mária. – Aztán összebarátkoztunk, sok közös bulink volt, és nagyon nagyon megszerettük egymást, a legjobb barátnőm lett. Közös volt az életünk. . .

Soha nem felejtem el, egyszer azt mondta, jobban szeret, mintha a saját lánya lennék – mesélte az RTL Klubon feltűnt tehetség, aki éppen a családjával nyaralt, amikor megtudta, hogy barátnője tragikus hirtelenséggel elhunyt.
– Összeomlottam, hónapokig lelki beteg voltam. A mai napig sírok, ha meghallom valahol a hangját, vagy ha meglátom egy régi felvételen. Most neki is énekelek... – suttogta könnyekkel a szemében.


Forrás: borsonline.hu



Báder Mária az X-Factorban: Videó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése